Namnförslag


Snälla kom igen nu och hjälp mig med fina coola flicknamn till våran bebis i magen:)

Linnea ligger och vilar men jag är inte helt hundra ännu min mamma hette ju Linnéa i andra namn.

KOM IGEN NU MED MASSA FÖRSLAG
Sandra

Har ju stora problem själv att komma på några bra namn =) Haha..

Men Linnea tycker jag är jättefint.. Julia och Emilia gillar jag också.. Har du några bra förslag på pojknamn då? Vi vet ju inte vad det är så vi måste ju ha både och men just nu finns mest tjejnamn på förslag..

Tess

linnéa är jättevackert!



gillar nathalie, nadja, isabell (ska ha något av dem om jag får en flicka i framtiden)



kul men svårt det där med namn!

Erika

Freja, Isolde, Angelina :)

Maria

Hallå hej!!!

Jag gillar flicknamnet Minya =)

Funderar själv vad vi ska ha för namn på vår lilla som kommer snart...men jag vet inte om det är en pojke eller flicka;-)

Ha en super skön helg!!!

Kram på dig

Amanda

Linnea är ett jättefint namn.

Hade jag fått en flicka gillar jag namnen Lova, Elsa och Leia.

Men just tjenamn tycker jag det finns hur månag fina som helst. ^^

Anna

Linnea är ju ett jätte fint namn!

Det är svårt med namn men jag ska tänka lite och återkomma :)



Kram kram

Madeleine

Min dotter heter Engla Amanda ;-) Tips då... Leah, Saga, Lycka, Mindy, Miranda, Frida.. finns massa fina ju!! Så klart mycket lättare att komma på tjejnamn då man väntar en pojke... hehe.. kika gärna in med tips på min bebbe!!