När B bakar bullar kan det bli dyrt!

Oh my good!!!!

Älskling och Alexandra har varit duktiga i kväll de håller på att baka kanelbullar och en butterkaka :) :)
Precis när Engla somnade för ca 20 min sedan så hör jag världens tjut
brandvarnaren trodde jag först men aj mina öron det var sjuresor värre när brandlarm går härhemma så startar även vårat larm och det går liksom inte att stänga av förrän larmtjänst ringer oss och frågar vad som står på
jag tror jag blev döv på kuppen :)
Engla sov dock som en stock vidare hehe helt otroligt.

Jaja då vet vi att larmet funkar och vi är bra säkrade här hemma
men vi får ta det lugnt med bullbakandet resten av kvällen :)
haha lite kul allt var det:)
men tur att det inte blev någon utryckning av både brandbil o polis :)
Sandra

Jag har också hört andra som drömmer mycket när dom är gravida, så det kanske är vanligt då =)

Hoppas det fortsatta bullbaket gick bra ;-)

Hälsn Sandra

Petra

Sandra:haha jo bullarna blev goda:)