Onsdagsbestyr

Har varit ut på en promenad till affären
Ikväll blir det lasagne till middag mums längesedan jag kunde äta köttfärs  nu men jag hoppas att det ska gå bra ikväll:)
Mår illa mest på kvällar men slipper kräkas ialla fall.
Annars e jag på topp :)

Köpte  Tove idag en massa fina inredningstips i tidningen :)
så gillar du inredning spring och köp!

Nu ska jag passa på att städa när solen skiner bra va? NOT men det behövs ju oxå ibland
och man får passa på när humör tillåter.





Hoppas ni får en härlig dag!
Sandra

Mmm gud va gott med lasange! Har du haft svårt för köttfärs tidigare i graviditeten?

EVAMY - livet med Alva och hockeyspelarn

Ja, jag med. Har blivit sugen på en urban jungle nu haha.. tur att Fredrik håller i mina shoppinghänder ;)

Anna

Va skönt att du slipper kräkas åtminstone numera!

Hoppas lasangen blev smarrig!



Kram kram

Petra

Sandra:ja köttfärs gick absolut inte alls!



Evamy:hehe ja det e tur:)



Anna:ja det känns skönt å slippa men bara illamåendet kunde försvinna nu oxå ja lasangen blev god :)kram