Våran dag!

De små liven har äntligen somnat
Att det ska ta sådan tid att somna varje kväll?
Man är ju helt slut själv efter de somnat,man hade tänkt göra så mkt men energin rann ifrån en.

Besök hos BM gick bara fint 144 i hjärtljud och mina alla värden var kanonbra
Kärnfrisk som barnmorskan sa :)
Har även ställt mig i kön på BB Stockholm i jan men men ont om plats de tar in 27 st  och jag hamnade som plats 40 i kön så hallå där det blir nog danderyd som jag kommer att förlösas på.
värsta babyboomen i täby/danderyd i jan.
Finns det ingen plats till oss på danderyd är det deras uppgift att ringa vidare åt oss den dagen det är dags.
Vill ju inte behöva åka runt halva stan då nr 4 är på väg ut hehe sen vill jag vara hemma så länge det bara går innan jag åker in.
Men det är ett tag kvar till nyårsdagen va? :)

Imorgon blir det läkarbesök hos en barnläkare för Englas del vill kolla upp om det kan vart allergi
utslagen har minskat jättemkt nu så det syns knappt men jag åker dit och visar upp henne iallafall.
Vet aldrig om monsterprickarna anfaller igen.

Behöver leta regnställ till Engla oxå så det passar bra att vi skulle åka till läkaren i morgon!

Nu ska jag försöka att vara lite social med min käre pojkvän som snart ska gå och sova då jobb väntar i morgonbitti.
Jag har varit en hormonhäxa idag grrr....dessa hormoner :) men inte alltid lätt då man mår så jäkla illa.









EVAMY - livet med Alva och hockeyspelarn

Oj! Behöver ni ställa er i kö för att få föda? Snacka om mycket bebisar..



Vad mysigt med att ha så många barn :)

Mindy

Godmorgon..Söt blogg du har.Ha en skön tisdag.kram

Petra

EVAMY:NEJ då bara på bb sthlm om man garanterat vill ha en plats dete en säkerhet tycker vi:)annars får det bli där det blir hehe.



Mindy:Tack ha en fin tisdag du med:)

Anna

Skönt att allt var bra! Hoppas det går lika bra för Engla hos doktorn.



Kram kram