Kolmården

Hejsan hoppsan alla glada!
Igår tog vi oss en roadtripp till kolmårdens djurpark ca 2 tim i bil phu phu...med en Engla som var missnöjd men glad när vi kom fram.

Massa djur fanns på plats och vi hade en riktig trevlig familjesöndag på djurparken

En massa bilder tog vi oxå ;)


snyggingar :)


Mindre snygg.


Alex och Thimmy åkte delfinexpressen.


Mor och son med sovandes Engla i vagnen.


delfin showen var fantastisk


Delfiner är mitt favoritdjur såååå fina:)

Tyvärr så somnade Engla då delfinshowen började hon var supertrött sen delfinmusik o nedsläcktbelysning skulle nog jag oxå kunnat somna till haha men när själva showen startade försökte jag få liv i henne men det gick inte.
är man trött så är man :)





vi klarade oss även oskadda genom safariparken oxå en och en annan björn kikade in i bilarna :)


Lejon e fina :)


Nu måste jag springa ut till barnen som vill bada med mig innan solen försvinner
tjing så länge:)
Amanda

Vilka underbart fina bilder ni har tagit! Kolmården är så fint.

Kram

Erika

härliga bilder :)

Mia

Kolmården är underbart roligt!

Fina bilder du ger oss!

Anna

Åhh Kolmården är alltid roligt! Vi var där i början av sommaren.

Fina bilder!



Kram kram

Petra

Amanda:Tack ja det e fint där!



Erika:Tack tack



Mia:varsågod :)



Anna:ja det e fint där kram