Vi åkte till Koh Panang

Idag efter Alexandras skola var slut tog vi bussen till stan.
En fullproppad buss gjorde att vi blev tvungna att vänta till nästa.
När nästa buss kom hade vi tur för det fanns bara en ledig barnvagnsplats:)

Galet mkt folk på stan men vi trängde oss fram.
Köpte ett regnset till Alex på lindex både snyggt och praktiskt i svart.
Sedan lite annat smått o gott.

varmt var det oxå, riktigt kvavt.

Mötte sedan upp älsklingen och vi fortsatte till koh panang för att testa en mysig thairest som min bror rekomenderat.

Jättehäftigt ställe med god mat och mkt folk så max 2 tim fick vi vara där för att sedan ta in nya matgäster men vad gjorde det vi är en barnfamilj och vi kan ju ändå inte sitta still i timmar:)
Mörkt och mysigt med smålampor i alla olika färger blinkandes,ibland kunde man höra åsk och regnskurar precis som om man skulle befinna sig i Thailand.
så har du vägarna förbi besök gärna koh panang på söder:)


Tjejerna tyckte det var spännande och fint:)

Engla sprang runt  och kikade på fiskarna som låg i en damm sedan besökte vi en cool djungeltoa :)för att byta blöjan.


Engla m pappa i handen:)



Ett riktigt härligt fredagsmyyyyys fick vi ikväll.

Tack min underbara familj jag älskar er och vad hade jag gjort utan er:)
Maria

Vad mysigt det lät med ett restaurang besök=)

Min karl har ätit dät och han gillade stället=) Sa att dom hade grymt stark mat om mna ville ha det;-)

Ha en skön helg!!

Kram

små räkorna

åhh,vad mysigt det lät.vi ska ju åka till thailand så man kanske ska ta sig en tripp dit ngn gång under hösten.barnen skulle nog gilla det!!

kram,kram

Nathalia

Hej gumman!

Har hört talats om denna resturang.

Var det bra var det bra mat osv?

Kommit på några namn till bebisen i magen än?

Jag tycker Izabella är otroligt vackert. Om vifick en flicka,ska hon heta det ler

Petra

Maria:ja du starkt var det men jag valde ngt som inte var HOT:)min pojkvän fick starkt men han gillar det.



små räkorna:jaså ni ska ut o resa ja barnen kommer absolut gilla denna rest tro jag ha en fin lördag



Nathalia:maten var hlet ok fanns mkt att välja på,namn till bebis är icke bestämt ännu:)vi har ju god tid på oss