Shoppingrunda

Idag har jag och tjejerna tagit bussen till Täby c.
Var på lite shoppinghumör :)
Engla ville absolut inte vila i sin vagn hon skulle vara överallt och ingenstans även om hon var trött och behövde sova middag.


Engla på väg i bussen till täby c

Lite shopping bilder bjussar jag på.

klickbara bilder.

Byxor från sunny kid


munkjacka sunny kid


strumpbrallor


prickiga servetter


Alex fick shorts från kapp ahl


Linne från kapp ahl


Tröja till Engla


coola jeans till Engla från kapp ahl


Tröja från Zara


Klänning till Alex


vero moda tröja till moi


skyddsängel


Fia m knuff att spela ute hitta vi på BR leksaker


Alex fick en mugg från kalaskompaniet


söta muffinsformar

Blev inte så mkt till mamman i huset inte så roligt att shoppa med en växande mage.
Skulle visserligen behöva byxor men väntar tills magen blir liiite större då jag kan ha mammajeans el nått.
Men det finns inga skysta mammabyxor tyvärr som faller mig i smaken så jag får väl gå med rumpan bar i vinter hehe.
Tights är ju ett alternativ :)



En nöjd tjej som hade bråttom hem och leka med kompisar.

Erika

fin shopping :)



var det mycket rea o så?

Amanda

Ojojoj vilken shoppingrunda. Massor med fina grejer ni köpt! Kul! ^^

Petra

Erika:jag älskar att handla på rea så japp det var det:)



Amanda:alltid kul att shoppa men mest till barnen hehe

M -- Har en liten bebis i magen!

=) skoj o shoppa!

Tess

wow, så mycket fint du hittat!

shopping is the shit :D