Lek och ännu mer lek

Imorse följde vi Alex halvägs till skolan medans hon sedan cykla vidare.
Engla och jag fastnade i lekparken och byggde sandkakor o bara njöt av det fina vädret.


Nya skinnjackan fick invigas :)

Jättekul att kasta sand på mamma sedan :) tokfia där.


Varför gräva med spade när det finns händer:)


Tanka lite energi :)




Tittut mamma vart e du?


Har precis smällt i mig tre rostade bröd med en massa  god marmelad och hoppas att det ska stoppa mitt
illamående.
Barnen sover och vi har varit ute och busat som mest hela dagen.
Spelade kubb med Alexandra men  jag tror vi höll på en tim så vi får fortsätta i morgon och se vem som tar hem spelet:)
orkade inte fortsätta.

Magen har blivit tokstor nu och det börjar att kännas tungt faktiskt
En bebis i magen gud jag har nog inte fattat det ännu hehe
Men det är full fart speciellt på nätterna jag kan vakna av att hon ligger därinne och buffar på mig ;)

Nu är det sängen som gäller innan jag mår allt sämre!
Maria

Vilken söt tjej=) Kramen

Petra

Maria:Tack :)kram kram