15 dagar kvar




Har inte sovit lika bra i natt,har legat o vänt och vridit på mig hundraelva gånger.
Fötterna e så uppsvällda likaså mina händer.
Det har gjort ont i händerna i natt och fortfarande känns det som jag har svårt att greppa saker!
Jag måste ha otroligt mkt vätska i kroppen.
Mina fötter e gigantiska ha,ha det ligger som en bulle ovanför foten.
Min sambo fick sig ett gott skratt i går kväll.

Imorgon kommer Thimmy även våran räddare i nöden :)
Han ska vara den som tar hand om tjejerna medans vi åker in och föder den lille prinsessan;)
Nu vet vi inte hur det blir om han e kvar till nyår men annars har vi Björns bror som rycker in som barnvakt.
shit det är verkligen ett litet pusslande att få ihop det.
vill ju inte åka in själv direkt.de tankarna har jag oxå haft under natten usch.
Tänk att ligga där ensam nej fy vad hemskt.

Ingen bb väska är heller packad.
Vet ju inte ens vad jag ska ha med mig känns det som,det är ju bara barn nr 4 som ska födas liksom hi hi
jag liggar ju bara kvar max ett dygn om allt går bra.
Björn får åka hem och ta hand om de andra.
Här har man inte tid att ligga o mysa på ngt familjerum.

Men bebis kläder är tvättade ,måste nog hitta en vinteroverall men vet inte vilken storlek jag ska välja?
Det är skit svårt att få barn mitt i vintern ju,de andra tre kom i september :)
Har en fleeceoverall i storlek 62 men det känns som den e stor :)

Kläder till mig själv kanske är bra oxå ha ha efsom jag tror man måste ha egna kläder på bb sthlm.
Läste på en blivande mammas blogg där hon väntade barn nr 1 och hon hade en ganska så låååång packlista :)
mat o kex och ost och en massa annat men det som fick mig att skratta högt var att hon skulle ta med sig en bok om det skulle dröja på tiden?what ligga och läsa bok i värsta onda förlossningsarbetet nja de vet ja inte om det skulle gå så vidare bra.Undrar hur hon tänkte där?
själv åker jag in när det inte går att vara hemma längre.

Usch jag vill inte föda barn men jag vill inte vara gravid så länge till heller :)
Det gör ju så jävla ont ju.
Vad har jag ställt till med finns det ingen ångervecka på detta nu?

Nä det är väl bara att åka in och ge järnet!
Mia

Jag håller tummarna för dig. Det kommer att gå bra :-) kram

Anna

Ojojoj nu är det nära! Det kommer att gå kanon ska du se men ärligt talat så vill inte jag heller...

Hm...ja läsa en bok? Nja en bok är nog inte riktigt vad som kommer att ligga i min väska heller.



Kram kram

Petra

Tack till söta Mia och Anna :)Man e ju liiite skraj nu:(vill bara att allt ska bli klart kram