31 December



Hejsan hoppsan snart nytt år!

Natten har jag sovit krassligt haft ont i min arm igen den domnar bort hela tiden så vad ska jag med den till?
Jäkla vatten i kroppen guuuud så jag ska kissa sedan :)

Har lite förvärkar men jag tror det stannar där;)får väl se.
Vill ju hinna äta nyårs supé med familjen först o skåla in nya året:)
Sen är det ju bättre mede ett barn som e född början på året en slutet:)fråga mig jag vet!

Dags att duscha och åka iväg till äffären och handla det sista,tyckte jag hörde någon som missat kvällens efterätt.
Björn står för nyårsmiddagen och det blir kalkon som redan hoppat in i ugnen:)Men den ska ju stå ett antal timmar.



Engla är duktig med tandborsten:)


näää nu måste jag styra upp det här med efterätt annars blir det ingen!

Matilda - 90a och Snart 2barns mamma!

åh vad blir det för efterätt ikväll då? =)

Ja det är skönt att bara kunna sitta inne och mysa ikväll.

Daniel

åh så duktig hon e!!!!



Gotteli nytt år!!

Erika

Önskar dig ett riktigt gott nytt år!

Karin O

Vatten, ja... När jag väntade dottern svällde fötterna så att jag fick hasa omkring i ett par 45:or! Jag ritade en serieruta på det som går att läsa här om man scrollar ner lite:

http://gravidserier.blogg.se/category/diverse-akommor.html

Dottern är född i februari, lagom till förra vinter-OS. Det var perfekt! Och sonen i början av december, så att jag lagom hann landa med honom innan det blev julfirande. Fungerade bra det också! Men precis vid nyårsafton verkar osmidigt.



Lycka till!

Petra

Matilda:pannacotta :)kram



Daniel:ja hon e såå duktig:)god fortsättning på dig!



Erika:Tack detsamma



Karin o:oj 45:or ha ha