Äntligen bara vi!




Så jäklar underbart på lördag har vi fixat barnvakt för första gången åt Engla då ska jag tillsammans med björn och hans kollegor gå på musikal:)

Farmor /farfar kommer hit på till helgen och ska passa tjejerna på lördag:)

För första gången på över två år ska jag och kärleken få komma ut tillsammans!
Annars har det ju bara varit han som gjort allt det där roliga :)fniss
medans jag varit hemma.

Ska bli underbart att få gå Hairspray och sedan gå ut och äta middag :)jaaa och utan barn o tjat!
Herregud jag har glömt bort hur man gör det var så längesedan man gjorde något utan barn.

Tack snällaste farmor/farfar som ska åka tåg ända hit!
Kristin

Vad kul, det är ni värda!! Du ska se ett den lilla hinner titta ut innan lördag så du ligger på bb istället :) Hihi, skämtar bara, hoppas ni får en super lördag!! Kramrkam

Diana ♥

Tack för kloka råd!! Har en tävling nu om ett presentkort från Partytajm, delta gärna! =) Hoppas att allt är bra med er!

Kram kram// Diana

Petra

Kristin:haha den tanken har slagit mig oxå:)man vet aldrig för nu e ja skitless o stor som ett hus,känns som att jag kan inte bli mer svullen nu.kram



Diana:haha varsågod:)ska kika vad de är kram

Johanna

DET VAR DU VERKLIGEN VÄRD:)!!!!!! Hoppas att du verkligen får njuta nu då. Å knip nu så att inte bäbis kommer för tidigt.

Hoppas allt är bra med dig trots grav-krämpor. Här är vi sjuka - IGEN. Melvin har världens hosta och feber. Han har legat hela dagen och dessutom sovit en stund på soffan. Minns inte sist det hände. Men det brukar gå över snabbt för honom.

Ha en trevlig kväll, kram kram.

Tess

härligt, underbart! ha en toppenkväll på lördag, det är du verkligen värd!! :)

Petra

Johanna:Trist när de små blir sjuka hoppas han repar sig snart men det finns så mkt baccilusker nu he he,ja jag ska NJUTA till varje pris och KNIPA:)

bebis kan ju få komma på lucia för då har vi ju två flugor i en smäll passar ju perfekt då farmor o farfar e här!näää skämt o sido va:)Tack för att du sa att jag var värd och inte ni:)smile kram

Mia

Vad roligt för er! Skönt att få rå om varandra lite, va? Romantiskt till tusen. :-D

Anna

Åhh va roligt för er, det är ni värda!!

Hoppas ni får en kanonlördag!



Kram kram

Linda

Haha tack0)

Lotta

Så roligt =)

Hoppas ni får en en jättebra kväll !!

Kraaaam !!

Erika

Åh vad mysigt att komma iväg lite innan bebis föds också =)

Love Oliwers mamma ♥

Hej!



Välkommen till bloggen :)

Jaa men eller hur? det är ju bara barn

underbara barn

Underbara skrika barn ;)



Kram Love

vintageretroprinsessa

myyyyyyyyyyyyyyys.



Hoppas att ni får en kanon kväll :)

kram