Den är beroendeframkallande



Skickade ett sms till min kvälls sena sambo att köpa hem ett gäng cola burkar.
Inte vilken coca-cola som helst funkar till en gravid Petra utan det MÅSTE vara aluminiumburk livsviktigt!
Annars kan den slängas in i väggen fniss.

johanna med tyra och pyret i magen

jag har samma beroende men inte att det ska vara burk, utan 50 cl flaska och iskall ska den vara...

vintageretroprinsessa

Ja men visst ör det så dom e ju gooooodast :)

är själv en cola jukie på gott och ont :)



Hoppas allt är bra med er kram

Diana ♥

Du som är inne i detta med barnvagnar, tror du att en Emmaljunga mondial duo combi är bra? Har du någon erfarenhet av den? Behöver lite tips från er erfarna mammor! =) Kram kram

Kristin

Jag håller med, burk ska det vara :)

Anna

HaHa! Jag ska ha cola men med en citronskiva i och helst avslagen. Det var samma lika när Isabella låg i magen :) Jag vill helst också ha cola från glasflaska, svåra att få tag i kan jag berätta. Tänk va knäpp man kan bli HiHi!!



Kram kram

Tova

Hihi, jag är också smått beroende av de flesta kolsyrade drycker nu under graviditeten... måste nästan skaffa en Sodastreamer känner jag :P



Kul att du väntar barn den 1 januari, häftigt datum :)

Själv ska jag få en son den 14:e är det beräknat... såå spännande!