Freeeedag


Trötta systrar somnade förra lördagen innan kl var 18.30 på soffan tättintill.
Alexandra hade ju visserligen varit vaken över ett dygn och rest från malaysia,men Engla?haha
kan försäkra er om att hon vaknade vid 21.00 och höll sig vaken till 01.00 (mindre kul)




Trevlig Freeeedag mina vänner!
Det regnar och det är lika grått idag.
Sitter i sängen och Engla ligger brevid o ser på barn tv.
Ska väl ta oss ut snart och handla hem lite middag tills Englas farmor/farfar kommer ikväll.

Måste visa hur gullig min Alexandra är hon köpte ju med sig presenter till oss från Malaysia.
Engla fick en sån söt tunika o rätt storlek :)

Till lillsyrran från storesyster:)


Nästa fredag kommer Thimmy guuuuud så man längtar efter honom då;)
prata med han igår i både mobil o msn.
Saknar min store skrutt ha ha el vad säger man om en son på 19 år?
Tycker han e så duktig på att klara sig själv med skola,praktik,mat ,tvätt
När studenten tas då blir det festligheter:)sen flyttar han ner till sthlm:)


Nu ska jag se till att få i mig frukost innan jag börja må allt för illa.
Magen känns skum vet inte om det e järntabletterna el om bebis e på väg ut haha näää den får vänta minst en vecka:)Thimmy måste ju komma ner först så vi har barnvakt till tjejerna den dagen el kvällen el natten.
Men nu under helgen har vi ju farmor/farfar här så då kan man vara lugn.
Fast jag e lite nervös om ngt skulle hända och vi inte har ngn barnvakt faan gör man då?
Det är ju inte bara att åka iväg o föda barn det är mkt som ska där till oxå.
nä usch jag ororar mig för mkt säkert,allt måste ju bara gå!
Jag vill känna mig trygg när den dagen kommer.
Annars får jag ta kommandot och dra iväg ensam ha,ha så roligt då.


kram och trevlig fredag på er!
Love Oliwers mamma

Hej!



Nu mår han bättre:) Sköönt



kram Love