Hon fick en pöjk!

Ja inte jag :)
ha ha men däremot Läser jag Linda Rosings blogg då hon varit gravid.
Inatt födde hon en pojke på Danderyds sjukhus,hoppas att hon lägger upp en massa bilder från BB efsom jag själv aldrig varit där och ska föda där:)
Usch det börjar närma sig för mig nu oxå,tycker det är många som fått bebisar nu på sistone.
Värsta babyboomen!

Börjar få lite förlossningspanik nu.
Läste Gudrun Abscals bok att föda igår kväll,läste den då jag väntade Engla.

Grattis till alla nyblivna mammor då:)
Therese

jag läste den boken med när det var två veckor kvar samt nätterna innan Viggo föddes, då kändes det som det var dags att uppdatera sig. Även de häftena från barnmorskan är superbra, med kort info. Jag födde på Danderyds jättebra barnmorskor och fint är det på förlossningen, nyrenoverat. Inte lång tid kvar då :) M har börjat prata om att Viggo borde få ett syskon snart... kramar

Petra

Therese:inte har jag fått ngt häfte?kul att du födde på DS skönt att höra att det var bra o nyrenoverat:)det gör så himla mkt hur det ser ut på ett sådant ställe,särskildt när man inte gillar sjukhus.jaså kanske kommer en liten hos er så småningom då:)kram