julmys




Tjejerna sover och jag sitter nyduschad i soffan med datorn i knät :)ser på 4:ans nyheter
och får en nygriljerad skinksmörgås av världens bästa Björn ;)
Kan det bli bättre!

Fötterna har vi slängt upp på bordet så nu är det bara att njuta så länge man orkar sitta still.

Lugn lugn lugn det är så underbart när allt är lugnt och man orkar hålla ögonlocken uppe.
Oftast kastar jag mig i säng ef barnen somnat.

Engla sov ingen middag idag så hon somnade 21.00 vilket inte var supertidigt men hon kan hålla igång länge.


Älskar ljuslingor i alla dess former :)


Känner av lite småförvärkar,bebis ligger o trycker mot vänstra sidan så det gör så jäkla ont där vet inte om det är tarmar som spökar el järntabletterna som tänker gasa ut mig haha
Återstå att se men det gör ganska ont att böja sig och resa sig upp känns lite som håll.

återkommer i morgon kram alla fina vänner.
vintageretroprinsessa

Fint :)

Har kikadan ljus slinga i en vit himmlen runt hörnet påse :)

Vart supermysigt :)



massa kramar till er alla :)

Therese

ser mysigt ut! De gick rätt bra att komma hem lite längre stopp på vägen med pendeln men helt ok med 15 min restid. kramar

Johanna

Förvärkar...då börjar hon göra sig påmind lilla bruden. Hoppas hon kommer snart!

Hur har ni det i snön? Här är det lite kallt, 22,5 grader i morse när vi skulle fara på dagis:O, lite för kallt för min smak måste jag säga. Bara att be till högra makter att bilen fungerar som den ska. Ikväll blir det julfest med jobbet, du är välkommen om du har vägarna förbi, vi ska bowla och käka. Sugen?

Petra

Jessica:ja det e mysigt med ljuslingor:) kram



Therese:ja 15 min e helt ok :) kram



Johanna:ja här e det snö och minus 6 hörde det var 30 i natt burr burr hos er alltså!jag kommer gärna på julmiddag men bowlingen står jag över för det finns nog inga klot som har stora hål till mina korvfingrar haha jag e sugen men ok 50 mil hit o dit gör väl inge:)Hälsa brudarna en godjul från svealand kram