Julshopping

Härliga fredag du är välkommen!

Idag ska Björn sluta jobbet tidigare så vi kan köpa lite julklappar,har ju inte köpt en enda ännu!
så det blir ett race i ngn galleria,Alex har kommer nog hem i samma tid så hon får väl hänga på.
Har ju tid att handla till henne i helgen,hon gillar inte att vara ensam hemma.

ikväll kommer Thimmy såååå skönt jag låg i natt o grubbla igen tänk om tänk om bla bla......
Inte så nice för barnen att ta hit ngn som de inte känner om ngt skulle inträffa.
särskildt om det blir nattetid.
Men karlar tänker ju inte längre än näsan räcker.(förlåt kärlek)


Nu är det dags att kliva ur morgonrocken och klä på sig och dra på lite spackel så man ser ngt levande ut
.


Mina stackars fötter som ska bära mig är fortfarande gigantiska och kommer nog vara det ett tag till :(

vill ni se på skräckfötterna annars blunda :)








svullofötter fast jag haft stödstrumpor på.
visst är det synd om mig????  :(
Johanna

Aj aj aj vad det där ser ont ut! Hoppas verkligen att det är dags snart så att du får bli som folk igen. Jag hälsar från dig, kram kram!

Therese

ush det gör riktigt ont med, det hade i alla fall jag fast mina var inte så svullna. Jag tror det kan hjälpa lite om man strechar ljumskarna, men inte säkert. kramar

johanna med tyra och pyret i magen

nämen usch stackars dig, peppar peppar så får jag bara lite vatten i fötterna efter för mkt gående..



men snart slipper du:P



kram

Mia

Oj, de var verkligen inte lite svullna. Stackare! Kram

Petra

Tackar :)näää de e verkligen inte små mina fötter ändå tycker jag de ser mindre ut på bilden en verkligheten:( galet mkt vatten kram

vintageretroprinsessa

Fan vad jag tycker syn om dig vännen :(

ser ut att göra ont.

usssh .

dumma vatten i kroppen



kram

anneli

Hej hjärtat:) DINA Fötter ser ut å spricka snart, din stackare:(

ta´t lugnt med julshoppingen:)

Kramisar

Fröken Isakson

Usch stackars dig. Hade precis likadant sista veckorna med Elvira. Men snart försvinner det :D

eVis eVis

åh fy stackare - jag minns det som idag när jag klev ur sängen och de kändes som om fötterna skulle spricka underifrån ... Hjälper det inte att lägga fötterna högt...blir ju samtidigt en skön avlastning för beckenet i så fall.

Ha nu en skön jul

Kram