Klappar av Kärlek

Alexandra var så gullig,hon köpte julklappar till mig och Björn när hon var i Gamla-stan med skolan.


Björn fick ett hjärta som nu hänger i julgranen,det kallar jag kärlek:)



Själv fick jag denna fina mugg som jag ska dricka Te i varje dag:)

Jag tycker det är så gulligt när ens barn kan handla eller göra julklappar själva:)

Tack finaste Alexandra

Man smälter av kärlek
Erika

men å så gulligt! jag längtar tills jag kommer få första presenten av mina barn, måste ju vara det allra bästa när man får något de gjort eller köpt själva!



Är helnöjd med kortet och jätte trevlig kontakt med ägaren hade jag dessutom, rekommenderas varmt!

Petra

Erika:ja det e verkligen det bästa:)ok då ska jag kika in på deras sida senare!

Carolines hemligheter

Vad gulligt, första presenten (förmodligen en teckning från dagis, hihi) kommer man nog alltid att minnas :-)



Sov gott & hoppas att du får en fin start på nya veckan, kramar!!!

Lotta

Åhhh,vilka fina julklappar !!

Julklappar från barnen är bäst =)