Men snälla kära kan du inte le då?


Tuff&hård

Vart tog min prins vägen????
Hallåååå det ekar tomt

19 år och egen vilja gör som man vill kommer och går som man vill.

Min lillprins vart tog han vägen tiden bara rusade iväg.

Nu är han kaxig o dryg haha



Nya tröjan han fick av sin pappa i julklapp

Inte mkt man sett av sin son under julhelgen,mest tid har han tillbringat hos sin far.
Känns lite skumt för min del och nog för hans del oxå.
Jag har ju ensam tagit ansvaret sedan dag ett.
Blev man lämnad o övergiven redan på BB så sätter det sina spår.
Men jag är världens lyckligaste som inte missat Thimmys uppväxt.

Jag är glad att de tagit upp kontakten ännu en gång och denna gång verkar det funka bättre.
Finns inge värre än att se sina barn bli lurade.

Jag är glad för Thimmys skull
Men samtidigt så har ju hans pappa missat så otroligt mkt av hans uppväxt,sånt kan göra mig förbryllad.
som tex skolavslutningar
födelsedagar
moppetiden
övningskörning
scoliosoperation
ja listan kan göras lååång.

Jag fattar inte hur man tänker när man överger sina barn då menar jag både män o kvinnor.
Finns ju faktiskt mammor som inte orkar med sina barn heller,för mig är det helt sjukt!
skulle jag inte få ha mina barn hos mig så skulle jag hellre skjuta mig.

Men vi har ju världens bästa bonuspappa som ställt upp till 100% så det ska inte glömmas :)


Lotta

Nä jag kan inte heller tänka mig ett liv utan någon av mina barn !! Förstår inte alls de som väljer bort det viktigaste som finns !!

Petra

Lotta:nä helt galet!

aino

kanske inte så smart att hänga ut sitt barn på det sättet.... skriv gärna om dig själv men att föra "vårdnadstvister" offentligt.... nej tack!

Petra

aino:blir full av skratt du behöver inte ens läsa bloggen.Skrev inget om vårdnadstvist då min son är 19 år ha ha.