Nattens bravader

Godmorgon tänkte jag nästa säga men klockan är över 14 och jag har nyss klivit upp!
Har haft en skräcknatt,fy bubblan säger jag.
Innan jag somnade inatt tog jag två järntabletter
vaknade några timmar senare av Engla som ville upp på pottan o kissa(våran duktiga tjej)
sen började jag må så jäkla illa,låg o fundera på hur jag skulle hinna in i badrummet i tid.
Klev upp och han precis in i badrummet men lyckades inte pricka toan :(
kräktes som en räv,men det fanns inte så mkt mer än vatten som kom upp.

Hämtade skurhinken o torka golvet,då kom Björn upp o fundera om jag blivit galen el nått ha ha
jo här städar vi alltid på nätterna:)

Gick tillbaks till sängen,satt upp o sov en stund sen började det igen,upp på toa spy o denna gång fanns det ännu mindre i magen,trodde bebis skulle komma upp genom halsen haha

så nu sitter jag här o äter frukost o är lite yr i skallen,medans björn tog med sig kidsen till pulkabacken.

jag hoppas jag får behålla min frukost gör jag inte det då måste det vara vinterkräksjukan o den vill vi inte ha nu!

återkommer med trevligare inlägg under dagen!

kram till er
Therese

nej fy hoppas verkligen att det inte är det, så jobbigt när man snart ska föda barn det räcker med den ansträngningen. kramar

anneli

Hur mår du nu?

Du behöver ju ork till förlossningen åxå. Kan ju vara så att det är på gång nu......

Kramisar

Sandra

Hoppas du mår bättre.. men jag tänker samma sak som Anneli, det kan ju vara på gång! Med Theo mådde jag jätteilla och kräktes som en tok ungefär ett dygn innan.. hoppas i vilket fall du mår bättre nu =)

Kramar från norrland..

Mia

Uj, krya på dig! Låter inget vidare...

Kram!

Kristin

Hoppas du mår bättre eller så kanske det har satt igång för dig nu. Kramkram

eVis eVis

så där exakt hade min sambos brorsdotters sambo det på julafton (ursäkta personförklaringen ^_^). Antingen så är det en kort vinterkräksjuka för jag har hört andra som oxå haft så eller så är det matförgiftning. Hoppas på det första då så slipper du ju få det "en gång till" ... Hoppas du får behålla maten så du har energi till förslossningen.

Gott Nytt år till dig och din familj.

Kram //eVis