Nattinlägg





Ingen bebis ännu!
Mår bättre men känner mig lite skum o illamående.
Har fått behålla maten idag :)
Har mest vilat hela dan så nu e jag inte direkt trött.

Imorgon ska vi till BM och jag hoppas att det blir sista besöket.
Sen ska vi handla mat inför nyår:)
Kan ju säga att det blir väldigt lugnt för vår del,vi blir hemma ensamna med barnen.

Jag undrar vilken dag den lille vill titta ut :)
Det är så pirrigt nu!
Men jag lovar att höra av mig så fort det startar om jag nu hinner så att säga:)

Godnatt alla fina!
Emme - emmesprinswilliam

Svar: ååh vad mysigt! Då har du inte många dagar kvar till ditt beräknade datum mitt beräknade datum var 28:e så jag har gått 2 dagar över BF datum nu väntar vi ivrigt på att lilla William i min mage ska vilja komma ut till oss :-) Lycka till hos BM

Fröken Isakson

ÅH så spännande. Snart snart snart kommer bebben :). Kram

Therese

hoppas kanske att lillan väntar tills nästa år? Skönt om du får vara helt frisk någon dag. Vi ska med handla nyårsmat idag som alla andra. kramar