Nytt hos Engla



Köpte träbokstäver på panduro hobby som jag målade rosa här om dagen.
Nu satt jag upp dem på väggen och jag tycker det blev bra:)
Alltid kul att få pyssla och göra fint i barnens rum.


vintageretroprinsessa

MYS :)

Älskar att pyssla och göra fint överallt så kul :)



ha det finast kram

Lilla a

Bra idé. Panduro nästa! Tyckte bokstäverna var jättefina.



Kanske skulle du vara sugen på att anta nästa veckas utmaning? Ännu är det inte utannonserat exakt vad den kommer att innebära men om du är nyfiken kan du titta in på veckans utmaning.



Hoppas du får en trevlig kväll!



/Lilla a

Erika

JÄTTE fint!

Tess

super fint!!

diana ♥

SÅ fint!! <kul med bilder från barnrum, behöver lite inspiration nu när jag ska inreda babyrummet! =) Jag har precis lagt ut en tävling nu där man kan vinna en jättegullig barnmössa från Pali Design! Delta gärna! =) Kram och trevlig kväll, Diana

johanna med tyra och pyret i magen

åh det är så kul att boa :) önskar jag kunde boa mer i tyras rum, vi vet inte om det är en flicka, tror mer på en pojke:)



hihi så du väntar precis i årskiftet du osså, har dina andra barn kommit i tid?



kram

Anna

Jätte fint!!!



Kram kram

Mia

Vad jättemysigt! Är det tavellister du satt upp hyllor?

Petra

Tack för kommentarer:)japp det är tavellister från Ikea jag satt upp böckerna på.

Jasmine

Oj va fint! :)