Orolig natt

Hej Torsdag!
Frostigt ute med någon minus grad,verkar inte lika kallt ute idag.
Solen tittar fram :)
så vi ska väl snart klä på oss och ta en vinterpromenad.

Har sovit typ en tim i natt och det känns.
Fick så jäklar ont i sidan av magen innan jag skulle lägga mig igår kväll.
Fick svårt att böja mig ner för att ta av byxorna men jag lirkade av mig dem med tårna ha,ha
sen när jag skulle lägga mig i sängen fick jag så ont att jag höll på att tappa andan,försökte resa mig upp men det var inte det enklaste med bortdomnade fingrar o stor ond mage på det.
Jag lyckades vända mig till andra sidan men det gjorde lika jäkla ont då?

Satt upp säkert två timmar o masserade magen,bebis vill gärna ligga o trycka på vänster sida.
Men jag halvsatt och sov en kort stund för att sedan bli väckt för att gå på toa.

Fattar inte vad det är för det gör fortfarande förbannat ont och jag går som en gammal anka.
hela vänster sida känns jättekonstig och det gör ont:(

Man blir så ledsen av att ha det så här man blir orolig och sitter uppe ensam hela nätter o funderar.
Den här dagen måste bara funka för Björn kommer inte hem han ska på julmiddag o teater m jobb.

Faan jag e så arg o besviken på mig själv att jag inte åkte upp till övik ensam en helg o hälsa på Thimmy och mina vänner,men jag visste ju inte heller att jag skulle må så här dåligt då.Hade behövt komma hemifrån lite.
Men under jul lovet skickar jag nog iväg familjen en hel dag så jag kan få vila o förbereda inför förlossning.

Vi har ju inte förberett någonting för den här stackars bebisflickan.
näää det här går inte imorgon måste vi beställa syskonvagn och det blir en babytravel el UJ.

Nu dags att skaka på fläsket ha,ha
Amanda

Vad jobbigt att ha så ont. Hoppas verkligen det går över snart! Inte ku att gå med värk hela tiden. Det tar ju ännu mer på krafterna som annars brukar tryta ändå när man är gravid.



Ja, Ludwig har kommit in i värsta växtrycket och blivit en stor kille. :)



Hoppas du får en bra dag idag.

Kram

Daniel

Ajaj vad jobbigt!



Talat med läkare? Kanske du kan lindra när värken sätter igång på nåt sätt!

Mia

Låter som en jobbig graviditet. Har du haft så de de andra tre?

Hoppas det går över, och du, lite egentid behövs!

Kramar!

Petra

Amanda:ja det tar ju tyvärr på krafter men snart e det över kram



Daniel:ska prata med min BM nästa v!



Mia:nja jobbig nu på slutet i alla fall,mina andra tre var inte ens i närheten av så här jobbigt visst hade man krämpor men inte så här mkt men jag e ju äldre nu;)kram

Anna

Usch, lider verkligen med dig. Stackare hoppas att det släpper lite.



Kram kram