Sent kvällsinlägg

Godkväller kära gott folk!
Har haft lite fullt upp under helgen,så det bidde inge bloggande för min del.
Jag och Alexandra har sprungit runt i affärer och julshoppat o julfikat o myst:)
Jag med min stora mage och stora fötter har haft liiite besvärligt att gå omkring men vad gör man det e ju snart jul;)

Björn och Engla hämta upp oss så vi fick åka bil hem och det var ju bra!

Thimmy som flög hit i fredags kommer hem imorgon,skulle sova borta även denna natt hos en hemlig beundrare som saknat honom ett bra tag;)Känns lite konstigt i mammahjärtat men det går nog över snart he he.
Han är ju min lilla prins och har varit det sedan dag ett den 28 september 1990.



Engla bland sina favoriter "Tomtarna" på coop.

Måste ju även få tillägga att jag såg en superstjärna på coop ;)
hehe ingen mindre än Victoria Silverstedt med sin mamma.
Inte en vanlig svensson kände igen henne ,nja förutom jag då;)som läser skvaller o är lite kändis fixerad ha ha


Nu är det sängen som gäller om jag ska orka med morgondagen oxå!


sussie

Silvstedt har ju ett hus på Resarö i Vaxholm.. Coolt att hon var på Coop...

Petra

Sussie:ja ha då förklarar det saken:)jag blev så förvånad att se henne på coop i arninge.