snöoväder




Känner mig lite insnöad här hemma idag :)




Tur man håller sig hemma!

Cecilia - gravid i v.38

Hej! Vad trevligt att du lämnade ett litet spår efter dig så jag kunde kika tillbaks:) Oh så spännande att vi är beräknade till samma vecka! Har du börjat känna av att förlossningen är nära? Ser att du har barn sedan tidigare, så du känner ju verkligen igen tecknen menar jag:)

vintageretroprinsessa



spännande spännande :)

Nu är dte inte långt kvar alls ju :)

Kom ju komma när som helst :)



Massa kramar



ps glömm ej sms mig då baby kommer hiihihii :)

Petra

Cecilia:Har inte haft så mkt förvärkar denna gång men det e klart att det känns att det börjar närma sig,just idag känns det haha kram

Therese

ja lite undrande är jag till hur det ska gå och ta sig hem från jobbet, sen ska jag gå till Odenplan och hämta ut kort. Hoppas ni har en fin dag! kramar

Mia

Det är ju så mysigt. Fast besvärligt att ta sig någonstans. Speciellt när man bor på landet :-) kram

Petra

Jessica:självklart får du sms :)ja den kan ju dyka upp när som helst nu phu kram



Therese:hoppas du tog dig hem utan en massa förseningar kram



Mia:ja snö e mysigt:)bättre än regn o rusk krsm