Uppesittarkväll


Jag med mina underbara kidz :)


Idag har det varit full rulle och än är jag inte klar.
Jag och Thimmy åkte till sollentuna c,guuud vilken underbart fin ny galleria.
Ni som bor i sthlm och inte varit där kan jag varmt rekomendera att åka dit.
Stort o fint,man behöver inte kliva varandra på tårna direkt;)
jättemysiga cafén och man slipper sitta uppe i häcken på varann ;)

Har snart slagit in alla julklappar eller rättare sagt det är Alexandra som skött den biten;)



Finaste finaste :)


Tackar varmt för alla födelsedagsgrattulationer även igår var det full rulle.
Sprang runt med magen i täby c efter Bm besöket, fick en tid hos frisören till både mig och Thimmy.
Sen var det buss hem och fixa tårta tills syrran med familj, bror ,morfar kom på besök.


Nu åter till julbestyren önskar er en god jul

kram alla fina och var rädda om varandra.
Tess

så fina ni är!!

god jul, ha en jättemysig jul med varann :)



kram

Kristin

Hoppas ni får en fin jul och grattis i efterskott. KRam

Anna

God Jul!

Hoppas ni får en mysig jul!



Kram kram

Therese

underbart sött hoppas dagen blir på topp kramar igen

Erika

Önskar dig en riktigt GOD JUL!

Mia

Åh, fina familjen!

Hoppas er jul har varit perfekt!

Kram!