Våran Helg!

I fredags kom Englas farmor/farfar.
På lördagen åkte jag och Björn in till stan vid två tiden och mötte upp hans kolleger med fruar på Berns salonger,vi tog en fördrink och jag fick världens godaste alkoholfria;)
Sedan var det musikal i tre timmar.
Hairspray var underhållande och rolig.
Sedan hade vi bokat bord för 12 personer på en bra resturang i närheten, vi åt supergod mat
Tog en sen taxi hem så vi var hemma till 22.00 tiden och barnen låg och sov:)
Riktigt härligt att få komma ut och träffa folk.
Första gången vi hade barnvakt till Engla oxå och det gick bara bra.

Tjejerna hade bakat pepparkakor och lussekatter med farmor.



Engla spelar spel med farmor och farfar :)


Full fart på lussebaket.


Här bakas det pepparkakshus






Farfar fick äran att vara fotograf då det var bull och pepparkakasbak.

En mysig helg och Lucia :)

Johanna

Härligt det lät! Så bebis tyckte inte att lucia var någon bra dag?!?! Å hur gick det med fötterna, överlevde dom en hård kväll på stan? Kram på er!

Anna

Åhh va roligt för er och för barnen också som fick baka med farmor och farfar.

Var det jobbigt att sitta stilla under musikalen?? Jag ska ev boka biljetter till en teater längre fram men börjar tänka om jag kommer palla att sitta i 3 timmar som höggravid.



Kram kram

Petra

Johanna:Helt otroligt mina fötter överlevde ha,ha jättesköna stolar var det,annars hade det nog gått på tok kram



Anna:ja jätteskoj,det gick utmärkt att sitta tre timmar,det var paus oxå.däremot svullna händerna upp som tusan så jag fick svårt att greppa taget om gaffeln ha ha men det var det värt jag tycker du ska testa kram