Vårat vrålåk är här!



Taaadaa vad jag e glaaaa :)
Ikväll köpte vi babyproffsens babytravel syskonvagn i marinblått.
Ett kampanjerbjudande så det var bara att slå till.
Var ute efter den svarta men de fanns inte inne för samma pris utan skulle komma in om ca 3 mån och kosta över tvåtusen kronor mer.
Kan ju liksom inte vänta 3 mån ha,ha så jag blev superglad att vi åkte dit idag.

Jag är så sugen på att ta våra powerwalks nu när bebis snart kommer!



Engla såg nöjd och belåten ut :) skulle sitta i vagnen hela kvällen.

Det som förvånade mig var att vi fick plats med syskonvagnen i våran bil ,då har vi ingen combi ;)

Tack älskling för att vi åkte iväg ikväll är så happy:)
Lotta

Det är en supervagn. Vi har den svarta (ville ha en röd men då fanns svart och var mycket billigare). Vad jag ville säga är att vi är mycket nöjda med vagnen och den är använd varje dag i ca 16 månader så ett superköp enligt mig



Lotta

Petra

Lotta:Tack Lotta kul du kommenterade i bloggen:)bra då blir jag ännu mera nöjd nu Kram

Linda

Oj jäklar vilket vagn, du är väll bra sugen att testköra den men lilla bebisen va?=)

Mia

Ser kanon ut! Ha en bra lördag! Kram

Anna

Grattis till vagnköpet!! Det blir säkert jätte bra, du får meddela mig senare om det är en sådan jag ska slå till på :)



Kram kram

vintageretroprinsessa



Hii Hiii :)

spännande med ny vagn men ovant med tvillingvagn :)



Kram och ha en fin advents kväll :)

små räkorna

skönt att vagnen är införskaffad,det blir nog säkert bra ska du se!!den ser jätte smidig ut oxå,så du kommer nog säkert med lätthet upp på alla bussar,hihi.då skulle du ha sett tvillingvagnen som jag hade,den var stoooooor.....ingen man bara tog upp på bussen hur som helst.:-(du får väl uppdatera när du väl börjar använda den,hihi.:-)KRAM