Den rätte för Rosing



Den rätte för Rosing har premiär i kväll på kanal 5 klockan 20.00
Jag kommer att sitta bänkad framför tv:n
ska bli spännande att få följa Linda och se om hon hittar mr right?
Jag hoppas på det bästa för hennes skull:-)

Ska ni se på Linda Rosing i kväll?
vintageretroprinsessa

VI kollar paus nu :)

Hoopas att vi kan ses i morgon :)

kramen damen :)

Anonym

Har precis sett det. Men är inte säker på att det roade mig så jättemkt egentligen.. hm.. Vi får väl se hur det fortsätter :)

Petra

Jessica:ok :-)synd synd men hör av mig om det blir återfall ;-)krambanan



estemina:ja fortsättning följer....

Erika, mamma till Mira<3

jag såg på det! :D

Anonym

hallå jessica här skriver från mobile är i stan vid tio i så fall kan du sms mig kram

Petra

Jessica:ok då vet jag kram