Floating



Gissa vad jag fick på alla hjärtans dag då?
jo om inte mindre än ett finfint presentkort på floating av min älsking :-)
Han vet vad man behöver el har jag tjatat nu igen;-)

Men det känns lite läbbigt att lägga sig en en mörk låda med vatten och sedan bara kunna relaxa där i.
Men jäklar vad härligt det ska bli.
Måste boka tid när han är hemma så han kan ta Engla men grejen är att min söte sambo beställde floating tillsammans
vad det nu e?vi kan ju liksom inte ligga där i bägge två eller?
neeh vi får turas om ;-)vi har ju ingen barnvakt.

Tack älskling så underbart det ska bli och det motsvarar ju en hel natts sömt typ 4-6 tim.

Med lite skyst avslappningsmusik så ska jag ligga där o flyta mig bort.
Den bästa present jag fått på läääänge.
mela

Tack :) Verkar som att du har en Engla?

Linda

God Morgon, vilken härlig bild.

Idag är det fettisdagen. Svara gärna på min fråga i min blogg ang denna dag.



Kram

Anna

Åhh vad mysigt!! Vilken gullig samb du har! Men du behöver inte stänga locket på en gång om du inte vill. Man kan lätt få lite panik. En del kan behöva testa floating några gånger innan man finner den absoluta avslappningen. Men det är helt underbart!



Kram kram

Linda

Men gud så härligt det där lät:-)

Petra

mela:ja jag har en Engla:-)



Linda.ok ska kolla kram



Anna:ok du har provat,ja precis kan ju få lite panik i början hehe men jag tror det kan göra susen om man slappnar av.kram kram



Linda:ja jag hoppas det är det:-)

anneli

Hejhopp

Jag kan va barnvakt om du vill;)

ni ä värd lite ensam tid tillsammans :)

kramar

Madeleine

åååh, vad underbart!!! Vill oxå!!