Fredagkväll



Alexandra pysslar med alla hjärtans dag kort :-)En riktig pysselmaja där!

Själv springer jag runt rum för rum och försöker städa men kommer typ ingen vart.

Packat har jag nästan gjort klart får ta det sista i morgon bitti så mycket man ska ha med sig då man har barn.
Man vill ju inte gå runt i samma kläder en vecka och lukta skunk direkt.


En hel vecka utan min sötis jag kommer att sakna ihjäl mig efter dig!

Känns inge vidare nice att åka ner till sthlm då man vet att man åker ner för mammas skull och hon e så sjuk :-(
Man känner sig inte så glad om ni förstår mig rätt?
Jag måste vara positiv och se det till det bästa för vad hjälper det att gräva ner sig!
Men om jag ska vara ärlig har jag ingen som helst lust att åka ner.
Får väl hitta på lite roligt till Engla om dagarna oxå det blir ju ensamt då B jobbar om dagarna och vi har inga barn att träffa på dagarna som vi har här hemma.

Snart över till Let´s dance som börjar om ngr minuter.faan så snygg hon e Leila Bagge ;-)och vilken hejjare på att dansa.
vintageretroprinsessa

Hoppa att resan ner går bra :)



kram på er

Erika

Önskar en mysg alla hjärtans dag =)

Lotta

Hoppas att resan går bra !

Många alla hjärtans dag kramar =)

Anna

Hoppas resan ner gick bra! Förstår att det är ju inge vidare kul pga omständigheterna!!

Isabella och jag finns här om ni har tråkigt fast jag jobbar ju förstås...Ni kommer nog hitta på en massa skoj tror jag! Åk in till stan ta en shoppingrunda och gå in på kulturhusets "rum för barn" där Engla kan leka av sig lite :)Ta en promenad i Hagaparken och ta en sväng i fjärilshuset. Inte för att jag tror att ni inte vet vad ni kan hitta på alltså.... :)

Hoppas ni fick en mysig alla hjärtansdag tillsammans!

kram kram

Petra

Jessica:japp resan gick kanon:-)kram



Erika:Tack detsamma:-)



Lotta:kram till dig med:-)



Anna:Tusen tack snälla fina du åh vad glad jag blir av alla tips jag fick:-)ja något kommer vi hitta på kram kram synd du jobbar då;-)