Fredagsmys


Tjababa tjeeena idag hade vi sötnötmössan på så fiiiint sååå :-)


Brorsan fick hjälpa till att klä lillsyrran då vi skulle ut.


Han fick oxå vara en snabbfotograf då mamman ville ha en mor o dotter bild.

Hämtade upp Alexandra vid bussen
Sedan blev det fika på UH negerboll m varm choklad
Mamman tog en räckmacka och en latte :-)
Engla åt en risifrutti och lite av min räckmacka.

Fortsatte sedan och köpte lite presenter som vi ska ha med oss till sthlm


kunde inte låta bli att fota då det blev favvofärgen rosa på paketen :-)


Mina två bustjejer ser ni att Alexandra e STARK :-)


kvällens middag kockades av ingen mindre än mig själv.

Nu står det en tjej här som vill baka snöbollar hehe roligt namn så jag får väl skynda på här då så vi hinner med det innan lets dance börjar för det vill ingen missa.

kram på er.
Kristin

Det där såg gott ut, recept tack :) Fick samma mössa i min brevlåda idag, hehe så nu kan jag också vara lika snygg! Ha en trevlig kväll!! Kram

Amanda

Åh mums vad det såg gott ut!!

Anna

Åhh vilka fina rosa paket! och middagen såg ju hur god ut som helst!!

Hoppas ni får en bra helg!

Kram kram

Petra

Kristin:jasså du har oxå en hehe såg en massa småtjejer på stan med den igår:-( hehe javisst kan du få de goda receptet hihi kram



Amanda:Tack det var gott oxå :-)



Anna:ja fint m rosa o middagen va ja nöjd med kram

vintageretroprinsessa

snyggingar :)

mysigt med fredags fika på stan :)



Du den där maten såg riktigt smarrig ut jue .



massa kramar

GucciMama

tack så mycket:-), ha en trevlig lördag du med

Petra

Jessica:ja den va smarrig kram kram



Guccimama:trevlig helg kram