God morgon tisdag

God morgon!
Natten har varit upp och ner Engla vaknade o fick ligga brevid mig men sängen e så liten så jag fick hela tiden hålla koll så hon inte skulle trilla ur sängen igen!
B la sig på soffan hehe ja vi får inte plats annars.
så i dag ska jag o Engla möblera om lite i sovrummet;-)kanske smart att ställa sängen mot väggen så inga barn kan trilla ur.

Igår kväll var vi på 2 husvisningar det är jättesvårt hus nr 1 var fint men lite för litet för oss så det lägger vi nog bort.
hus nr 2 var stort och låg i snättringe den kommunen vet jag ingenting om förutom att min syster m fam bor ca 10 min från med bil.
Det är ju altid enklare om man är själv nu har vi 3 st barn att ta hänsyn till så skolor/dagis måste vara bra.
sen kommunikation för min del som inte har ngt körkort:-)men i sthlm finns det gott om bussar pendeltåg t-banor o tvärbanor o allt vad det heter!

Hus nr 2 hade en mysig kamin i v -rum och lagom stor tomt med två altaner.
källaren va ok men måste bygga om lite ändå så det blir rum där till stor Thimmy :-)

Men vi har inte bestämt vilket område vi helst vill bo i
men det lutar åt älvsjö huddinge bromma/spånga

spännande spännande ;-)

Tess

kul med husvisningar, vi letar oxå! så mycket att tänka på bara som ska "stämma"..

Amanda

Skojigt med husletande/visningar. Speciellt när man väl hittat det där huset som man bara måste ha!





Du har en utmaning att hämta i min blogg. ^^

Anna

Åhh vad spännade! Ja det är mycket att tänka på så det är ju som sagt inte så lätt!!

Hopaps ni hittar något bra!

Kram kram

Petra

Tess:ja det var kul och mkt som ska stämma!



Amanda:ja vi letar ef ngt speciellt,kram



Anna:tack ja de e spännande kram kram