Lite shopping


Fyndade jeans på Vila


Hittade jeanstights i sthlm förra v :-)


Världens starkaste björn hittades på second hand för 15 kr.


Hjärtan på rad för 10 kr på second hand.

Alltid kul att shoppa för en billig summa :-) man får ju så mkt mer då!
Lotta

Ännu mera byxor !?

Det är härligt att fynda =)

Tess

vilka fynd!

har knappt shoppat nånting på hela vintern faktiskt, försökt spara och inte varit sugen. men NUUU börjar shoppingmonstret i mig vakna igen!!!! ;P



tack så mycket! hur går det för er med husletande?

vintageretroprinsessa

Hallå sweety :)

Jag hade glömt mn i bilen :( såg det ej föresn vi var hemma :(

Kom kristin förbi ???

Tänte ev åka till stan i morgon och spana :)





Vilka fina braller :)

supersnygga :)





Har samma lika hjärtan :))))))))))





Kanske vi kan ses i morgon om vi åker in :)

vet du vad jag köpte jackan på vero moda som jag provade när du var med i dag :) supersnygg :)





Snygga jeansleggings med :))))))

FYND



Handla lite på vila i dag med hihihihiih.

Prövade ena jeansen i dag som du köpte men satt inge bra pp min kropp :S

Måste prova nya imorgon tror jag Jeans leggings :)





Puss vännen :)



Petra

Lotta:ja brist på byxor hehe men de kosta 100 kr st kram.



Tess:ja snart e det vår roligare att shoppa då:-)jo vi letar hus o kommit fram till rätt område:-)till sommarn så bor vi nog i ett kram.



Jessica:jasså jag trodde du inte ville se mig hööhö :-( nej då jassa du köpte jackan jag leta ef den igår grrr...ja ena jeansen satt som inge bra alls kärringhäck får ge de till syrran hehe kram

vintageretroprinsessa

Petra hahahhahahahhahahahahhaha vilka jeans var det ?

Jag testa dom mörka men för höga i midjan för mig :(



Va var jackan redan slut på vero moda ?

Petra

Jessica:nee de till höger om bilden satt inge bra i baken hehe japp jackan va slut:-(fanns i grått.