Recept







Det fanns några som ville veta receptet på gårdagens förtrollande kaka
som jag och Alexandra bakade.
Misstaget vi gjorde var att vi plattade ut smeten ;-)så kakorna blev megastora o platta som pannkakor
Men goda blev det!

Receptet hittade vi i Alexandras prinsessreceptbok!

Lycka till!
Anna

Mums! Sitter här och är grymt sugen på kakor och det blev ju inte bättre nu...he he!!

Fina byxor du shoppat!

skönt att hon sov 6 timmar i sträck!

Hoppas det blir likadant i natt för er!

Kram kram

mela

Det där såg inte dumt ut måste jag säga ;)

mela

Det där såg inte dumt ut måste jag säga ;)

Sandra

Hej!

Vilka härliga kakor! Jag och Michelle köpte det där strösslet också inför alla hjärtans dag då vi gjorde en god kaka.. med både det "glittriga" rosa strösslet och hjärtan =)

Men jag har velat köpa nån såndär rolig receptbok till Michelle men inte hittat någon kul.. vart har ni köpt den där? Skulle ju passa henne perfekt som gillar prinsessor hon med =)

Petra

Anna:ja det är slut ätit m kakor nu hehe ett tag i alla fall måste sluta med socker o onyttigt skräp. kram kram



mela:nej tack de e väldigt mumsigt :-)



Sandra:prova på åhlens bokrea den börjar ju im orgon jag köpte kokboken där för ca 3 år sedan tror den finns kvar :-)

erika

åh tack! idag har jag bakat chocolate chip cookies, men nästa gång ska jag köra efter ditt recept :)

Mia

Vilka goda saker! Och en prinsessreceptbok...det får jag nog leta efter :-) VAr hittar jag den?

Tack för receptet...här ska bakas.

Petra

Erika:hehe ok kram



Mia:den hittade jag på åhlens vet inte om den kan finnas kvar?lycka till med baket kram