Thaibuffé och schlagerkväll

Idag käkade vi thaimiddag hela familjen ute i gullänget.
Engla hon åt hon med tjejen som gillar lis (ris)

När vi kom hem ville Alexandra baka snöbollar :-)
Min duktiga tjej.


Koncentration pågår!


knådas för fullt till fina bollar.


Taaadaa nu e snöbollarna ätklara ser ni tjejen till höger
snacka om nyfiken:-)

Tittade på schlager här hemma och vi tjejer tyckte alcazar var bäst :-)

Nu sover mina 2 tjejer i sina sängar och snart ska jag o B oxå lägga oss för i morgon blir det bilresa till Sthlm.


Våran lillskrutt ;-)
Anna

Åhh dom snöbollarna såg riktigt goda ut!

Hoppas ni får en mysig söndag.

Det finns en liten utmaning åt dig hos mig...

Kram kram

Linda

Ja dom var riktigt bra, jag vill ha låten nuuuu=)

vintageretroprinsessa

Hoppas att resan ner går bra :()

Mys med bak vi bakade oxå hhhhhiiiiihihihiih :)



Thai e ju sååå gott :)







Kram

Anonym

Snö bollar det lät spännande,recept??

Mia

De bollarna ser mumsiga ut...hoppas Engla fick smaka några :-)

Petra

Anna:haha såg det o har gjort den :)kram



Linda:den var kanonbra!



Jessica:ok ja det e kul när barnen bakar:-)kram



Anonym:recept kommer :-)



Mia:jaa självklart fick lill Engla smaka;-)