Tisdag morgon




God morgon alla vänner!

Thimmy kör Alexandra till bussen.
jag ska snabbt klä på mig och sminka mig och klä lillhjärtat sedan åker vi buss till Alex skola och
tittar på teatern som hon ska medverka i.

Engla har även kissat i pottan denna morgon :-)

snart behövs inga blöjor när vi är hemma så duktig liten tjej vi har.

Vad gör ni denna tisdag?
Amanda

Vilken härlig vinterbild! ^^



Tack för tipset! Jag har också hört att det men än så länge har vi inte märkt att det skulle vara så. :o)

Anna

Men vilken duktig tjej!! Vi har tänkt att börja försöka med Isabella oxå och när jag läser om hur bra det går för er så blir vi mer taggade till att försöka! :)

Hoppas att det går bra för Alexandra i teatern idag.

Kram kram

Petra

Amanda:Tackar vi har gott om snö:-)



Anna:Det gick bra på teatern ja prova pottan ni det e jättespännande varje gång det blir något i den hehe kram