Måndag



En mössa att dra på då håret har en dålig dag
perfekt för mig :-)

Hittade den idag för 69 pix på amicas.

Alexandra är hemma från skolan har feber och har kräkits en gång :-(
Jag tog en promenad med Engla i det kalla vintervädret men det var skönt att komma ut och få sig en dos frisk luft.
Thimmy är ledig efsom han jobbade på öppet hus i skolan i lördags.
B är i sthlm och sliter häcken av sig ;-)

Har kurerat Alexandra med provivablåbärsdryck och grönt äpple som hon hade på beställning :-)
Även en jordgubbsmunk slank ner och peppar peppar så har hon fått behålla allt än så länge.
Hoppas det inte är magsjukan!

Ska ringa min käre mor som skulle träffa läkaren kl 11.00 och se vad de kom fram till.
Funderar på att åka ner och hälsa på henne på radiumhemmet nästa vecka.
Få krama på henne lite :-)
Jag vet att jag kanske låter lite väl positiv men någon måste ju vara det i fam oxå:-)
Det går ju inte att kasta skit på varandra hela tiden för vad hjälper det våran sjuka mamma?
Blir hon friskare av att vi är oense?nej skulle inte tro det!
Det är ju nu som vi behöver varandra att kunna stöttas och hjälpas åt.
Man kan ju vara lite ödmjukare i sin ton.

Även om jag inte ställer upp så vill jag inte höra det hela tiden för jag tänker precis hela tiden.
Vad kan man mer begära vi bor 50 mil från mamma och B hade influensan den veckan vi hade tänkt åka ner.
Sen har jag en dotter hemma mer än varannan vecka.
Jag kan inte riktigt förstå varför vissa blir så stressade.
Jag får hela tiden höra att jag måste ta över nu.
vad innebär det?
Jag hade varit lugnare om min mamma hade legat på sjukhus här uppe då hade jag besökt henne varje dag.
Jag gillar inte när folk ska lägga skuld på varandra.
Jag vill att vi ska komma varandra närmre så vi kan stötta varandra när det känns tungt.
just nu känns det så otroligt ensamt!
Cancer drabbar ju inte bara den sjuka den drabbar hela ens omgivning!

Ta hand om varandra.

Helena

Svar: Tack snälla! Haha, en sån mössa skulle jag behöva ha ganska ofta!

vintageretroprinsessa

hhahahhha heöt otroligt beställde en sån mössa från www.nelly.se i fredags hahahha :)

Hade massa rabatt kort där jag fick lov att använda :)

fasiken vad skummt :)

Herregud vi har likadan smak hihihi :)



Hoppas att alex kryar på sig :)

vintageretroprinsessa

hhahahhha heöt otroligt beställde en sån mössa från www.nelly.se i fredags hahahha :)

Hade massa rabatt kort där jag fick lov att använda :)

fasiken vad skummt :)

Herregud vi har likadan smak hihihi :)



Hoppas att alex kryar på sig :)

Petra

Helena.så lite så:-)



Jessica.jasså hehe ja den va så cool såg den i lördags o blev liiite sugen men då va butiken stängd

Alex verkar ha magsjuka:-(

Anna

Hoppas hon kryar på sig din lilla tjej.

Klart att det är bättre för er stackars mamma att ni är sams! Usch det är ju tillräckligt jobbigt att er mamma är sjuk!! Hoppas verkligen att det löser sig!

Kram kram

♡ GucciMama ♡

Yepp en massa äpplen hamnar i min mage. Med Valencia åt jag oxå massa vattenmelon och jag såg oxå ut som en mot slutet. 40 kg + är inget att leka med :-)



Ta hand om din mamma och bry dig inte om vad andra tycker och tänker. Du vet bäst.

Kristin

God morgon!!

Tack för din kommentar! Vad jobbigt ni verkar ha det nu men det viktigaste är ju att din mamma vet att du finns där för henne även om du bor långt borta. Vi kanske kan ses på fredag och låta tjejerna leka på Leklust. Jag hämtar Nova efter lunch men vi kan ju höras av närmare. Kramkram

alexandra

Anna:ja det vore ju bättre om man håller sams o inte kastar skit kram kram



Guccimama:40+ lät tufft jag gick iför sig upp 30 kilo och tyckte de va mkt,ja ska ta hand om masen nästa v kram :-)



Kristin:ja vi kan ju ses då på leklust hämtar Alex 14.30 så innan el efter :-) kram

Kristin

Det blir bra, jag ringer dig när jag har kommit tillbaka till stan så ser vi vilken tid som passar bäst. Kram