Tisdagkväll


Mammas&pappas skitglada tjej:-) stol och skrivbord kommer från pappas morfar.

idag har vi städat här hemma och möblerat om sovrummet o slängt lite skräp som B inte behöver
i denna övernattningslgh.

Sedan åkte vi till solna c jag behövde nya ögon (linser)på synsam men fick inga tyvärr då jag inte syntestat mig på över ett år,skyst av övik i synsam att påminna mig(NOT).
Så imorgon blir det synsam i sundbyberg för syntest och 600kr fattigare bläää.

Ikväll tog vi med oss mamma ut på resturang så kul att hon orkade följa med.
Hon blev så glad att få komma ut lite,men blev lite trött på slutet.

Engla somna i bilen på vägen hem men fortsatte dock att sova vidare när vi kom hem.

Den här lgh e svinkall säkert bara 16 grader hemma har vi 25 grader varmt :-)så just nu sitter jag o huttrar.
Men hörde att det var 28 minus i övik i morse gaaah vad kallt jag frågade Alexandra om hon träffat på ngn isbjörn på väg till bussen:-)Min lilla stackare usch vad jag saknar henne.
Hennes pappa bor ju i ett hus utan el låter lite skumt men de eldar för fulla muggar så varmt har de,men för mig låter det konstigt o jobbigt att behöva bo så.
Lite 1800-talet typ heh he men bara det e varmt så.

Nu ska jag sminka av mig o boppa tänderna o lägga mig o läsa ngr tidningar.
hoppas ni får en kväll!
Lotta

Vilken liten sötnos ;)

Men så roligt att din mamma var så pigg att han kunde följa med ut att äta !!

Hoppas hon blir bra snart !

Många kramar !

Erika, mamma till Mira<3

vad söt hon är! :D

Anna

28 minus...burr!!! Tur att ni är här nere med typ max minus 7 :)

Hoppas du fick nya bra ögon idag då istället! :)

Kram kram

Petra

Lotta:ja det var roligt att ta med henne ut:-) kram



Erika:Tackar:-)



Anna:ja fast det är råkallt här br brr.japp nya ögon e fixade hehe kram