Våran dag


En glad tjej med sin hjärtgris :-)

Idag har det bara blivit ändrade planer av allt.
Men tillslut så blev dagen bra ändå.

Efter vi hämtat Alex sa vi hej till hennes pappa som jobbar/bor på kontoret.
Sedan stannade vi till på leklust så tjejerna fick leka av sig tror vi var där över två tim.

Nu har jag lite att stå i så jag får blogga vidare i kväll om jag orkar,tänkte lägga mig i tid efsom jag har så svårt med det.
Sitter uppe på tok för länge på nätterna,tiden bara rusar i väg när man har skoj hehe
Men det känns i mina ögonlock kan jag säga,lite synd då Engla väl börjat sova bra.

Nu bus o lek innan läggdags av de små.

Anna

Åhh vilken härlig bild!

Det finns en rolig utmaning till dig hos mig :)

Kram kram

Elin

Vilken underbar bild!

Och jätte fin blogg du har :)



Ha en fin kväll

Elin

mela

Den där grisen är underbar! :) En sån vill vi ha!

Petra

Anna:tack tack ;-)



Elin:Tackar välkommen tillbaka;-)ska kika hos dig oxå kram



mela:finns på åhlens!