Våran dag


En glad Engla på UH idag!

Efter vi hämtat Alexandra på busstationen gick vi och fikade på Cafe UH.
Alex pappa hängde på då vi hade lite viktiga saker att samtala om.


Engla hittade Bamse o syrran en gunghäst.


Alexandras pappa Micke ville vara med på ett hörn,det tyckte Alex va skoj fniss.


Vi röjde ganska fort i lekrummet!

Efter Alexandras pappa gått vidare och jobbat så lekte vi vidare.
Sedan blev det strumpbyxjakt skulle hitta bruna strumpbraller tills i morgon då Alex ska vara apa på skolan.


Hemma på gården:-)vilken snöhög


Kul med snö :=)


Mina fina tjejer som har kul ute i snön.
Anna

Vad mycket snö ni har, vad avundsjuk jag blir!!!

Nu har jag en ny utmaning till dig och jag lovar att denna är mycket mycket bättre än den förra :)

Kram kram

Kristin

Ni ser ut att ha haft en mysig dag!! Urk vad jag har varit less på snön idag man bor mitt i stan men man kan inte ta sig någonstans med bil :( Men den är ju kul att leka i :) Kram

vintageretroprinsessa

Hoppas att du hittade några ap kläder :)



Ha det finast :)

Petra

Anna:ja vi bor mitt i stan och har så mkt snö,ska kolla nya utmaningen då;-)kram



Kristin:ja galet mkt snö e det.kram



Jessica:jo då vi hittade bruna kläder öron fixar de på skolan så det behövdes egentligen inte så mkt som jag trodde;-)