Babysång&Lunchdejt


Englas egna skiva som heter Engla fick i julklapp:-)


Idag är det barnsång som står på schemat!
Jessica och henns Bambi ska få följa med och det känns roligt.

Sen blir det lunch ef sången :-)

Kul att det finns vänner att umgås med som är hemma med barn om dagarna :-)

Har ont i nacken så vi får väl se hur mkt rörelse det blir för Englas och min del hehe

Måste köpa en yogamatta och börja träna hittade yogadvd:n igår :-)
Man e ju stel som en pinne.

Dags att hoppa in i dusch lillhjärtat sover men somna på tok för sent i natt.

Hoppas ni får en underbar dag det tänker jag ha efter omständigheterna av ett jäkligt ego samtal igår från en viss person.

puss puss
*Sofie *

Låter som en mysig dag=)

Åh vilken fräck egen skiva!

Petra

Sofie:ja den e lite rolig :-)

vintageretroprinsessa

ja ussh ja ang samtalet Läser den personen din blogg tro ?

Kul med baby sång och strutta runt :)

Petra

Jessica:nix de tror ja inte det blir för stressigt :=)

Madeleine

Min dotter har oxå den cd:n, hon ÄLSKAR den!! ;-) Fast jag måste säga att jag blev lite besviken över den.. men men, huvudsaken hhon gillar den!! Jättefin blogg!!