En glammig torsdagkväll!


så här ser våran tvättstuga ut

Ibland är det skönt att kunna gå ner i tvättstugan även om vi har en fin tvättmaskin här hemma:-)
Om jag ska vara ärlig så gillar jag att tvätta hehe
tycker det är kul och det doftar så gott.
Allt blir ju torrt på en gång oxå!


En bra hjälpreda är Engla:-)


Man blir törstig av att hjälpa mamma i tvättstugan!

Nu är det dags att vika in skiten de e mindre kul kan jag lova.
vill ha ett dressingroom med välstrykna kläder och ordning.
Vi har brist på garderober i det här hemmet!
Anna

Ja det är skönt att gå ner till tvättstugan för då blir ju som sagt allt tvättat och torrt på kort tid! Men ta reda på tvätten efteråt det är banne mig inge roligt! Jag gjorde det i eftermiddags..blä!

Lycka till!

Kram kram

Petra

Anna:ja tackar phu inge kul alls som du säger haha kram

Lotta

Hu jag tycker jag inte gör annat än att tvättar vore ju jättebra med dubbla maskiner o torkmöjligheter !!

Petra

Lotta:Ja de e kanon att ha en tvättstuga att gå till ibland.

vintageretroprinsessa

Ha en toppen fredag glömm ej att det är sushi i dag på stan som alltid på fredagar :=)))





kram

Petra

Jessica:sushi e gott men jag blir till en ispinne om ja ska gå ändå dit :-)