Endast Engla och mamma är vaken.


Mammas buse!

Alla sover i huset utom jag och Engla!
Alexandra ligger i vårat sovrum för B ligger o hostar o har feber uppe i hennes rum istället.
Vill inte ligga i samma rum om det är influensan :-(

Jäkla skit oxå pratade med mamma ikväll och hon vill absolut inte ha ner oss nu när B är sjuk man vet ju aldrig om vi bär på smittan el blir sjuka,hade tänkt att åka ner till Sthlm på lördag men det blir inte så nu:-(
ville så gärna hjälpa mamsen då hon ska till radiumhemmet och få cellgifter på onsdag skit oxå!
Känns inge vidare kul att åka ner en v och inte kunna träffa mamma.B ska ju ändå jobba
Blir roligare för Engla att vara kvar här hemma och få träffa lite barn gå på sången och öppna förskolan.
sånt e livet man kan inte få allt!

Nu ska jag snart hoppa i säng!
bambi

Tack för titten! Du hade en jättetrevlig blogg du också :)

louise h-c :)

¨vad fiin blogg :) kan du hjälpa /säga hur du får det så fiint där uppe jag vet inte hur man gör en ssån bild o var man lägger upp den :) tacksam för svaar :D

Annika

Så söööööööööt!!! Även här hemma har jag en vakis, Tildis är på väg att få tänder...



TACK för alla varma kommentarer de senaste dagarna!!! De har värmt i mitt hjärta!!



Massor av kramar!!!

Lotta

Hoppas du kan åka ner till din mamma snart igen i alla fall, o att B blir frisk !!

Go'natt på dig !

Kristin

Förstår att det känns jobbigt att inte kunna åka ner till mamma nu och ge henne ditt stöd. Vi ses gärna nästa vecka. Ska bli kul och se Engla, det var ju ett tag sen sist. Tycker Nova har blivit stora tjejen under julledigheten :) Kram

Petra

Bambi:Tack:-)

Louise h-c:Tackar jag har fått hjälp med bloggdesignen:-)

Annika:alltid kul att det värmer:-)ok tänder e inte roligt att få:-(kram

Lotta:hoppas han frisknar på snart ja med kram

Kristin:ja de ska bli kul att ses nästa v kram

♡ GucciMama ♡

utmanat dig hos mig :-)