Godmorgon Fredag




Engla e trött hon sover gott i mamma&pappas säng fortfarande:-)

De stora kidsen e på skolan,Alexandra var lite trött imorse vi hade lite sent bus igår kväll här hemma
Engla var i full fart inte så konstigt då man sov middag halv 6 till halv 8 hmmm okej mitt fel men vaddå
det gick inte att hålla henne vaken.
så i detta hem finns det ingen som helst vuxentid :-)
som man bäddar får man ligga.

Ikväll kommer kärleken hem och han har då fått en dos av vuxentid :-)

näää kanske man ska ta en snabbdusch när lillan sover annars får man duscha med öppen dörr och det blir så j-kla kallt.
Tjihi där fick jag nu vakna hon suprise:-)

Vad gör ni denna fredag?

Mia

Gott med sovmorgon för lilla tjejen! :-) Idag gör vi inget...lill-killen har fått vattenkoppor och jag är hemma från jobbet för feber och förkylning...lugnt idag :-) Kram

vintageretroprinsessa

Överaskningen får du se hihiihihi det är en liten grej bara hihiihi men söt :)



Vart inge stan Jimmy hann ej hem :(

vart så sent så vi siktar in oss till i morgon :)

kanske vi kan ses en snabbis kan jag ta med tidningen damernas värld och saken till Engla :)





ha en fin fredag kram

vintageretroprinsessa

Psssst du jag har gjort ett litet paket till dig med :) Hoppas att du gilla sakerna hiihihihihii :).

Nåt som du kan använda själv ler :)





Kraaaam

Petra

Mia:vattkopporlät inte nice kram



Jessica:nää vad nyfiken jag blir nu:-)kram vilken tid e ni i stan