Godmorgon




God morgon alla trevliga och glada människor!

Jag har sovit gott men har fortfarande stel nacke o går som en stel robot
kunde knappt vända mig i sängen aaaj aaaj så ont deee gör.
måste hitta ngt på apoteket för det gör sååå ont nu och blir värre.

Lillhjärtat sover men så fort hon slår upp sina blå blir det en varsin smoothies till oss,har liksom ingen lust att dra igång mixern just nu då hon sover :-)

En dag som inget är inplanerat känns skönt skulle behöva torka lite golv här hemma men får se vad min nacke/rygg orkar med!

ska väl ta och ringa min käre mor snart oxå,ja hon ligger ju inne igen på sjkh men denna gång är det inte lika illa hon kommer nog hem i morgon.

Dags att sträcka på sig och le mot världen:-)
vintageretroprinsessa

Köpte du bollen på rusta ====? :)



smoothie så gott :)

ska vi dricka sen till semlam om det finns nån på affären hihihi ;)





ha en toppen dag :)

Malin

åå önskar jag oxå kunde jag smoothi oxå, men min blir aldrig bra , tror jag måste gå nån kurs i de eller nått =P

Petra

Jessica:åh semla ska ja köpa ska ut nu ja köpte goldbollen hahah. kram



Malin:nää de e superenkelt jue bara mixa i hop lite:=)