Kallt ute!


Vackra övik :-)

Idag blev jag lite rastlös och tog med mig barnen och B till varvsberget
men ack så djekla kallt de var!
men temperaturen är på väg att stiga neråt igen tack o lov.
-17 på förmiddagen.
Nu är det dock bara -5


Jag och Alexandra tyckte att det var lite kallt;-)


brrr mamma vi åker hem!

sedan fortsatte vi till fjällräven och kollade en jacka till mig med de e på tok för tjocka och dyra tycker jag
vill ha ngt mellanting får kika på rean:-)

Åkte hem och kokade varmkorv m varm choklad till.
Lotta

Åh fy, lite väl kallt för utflykt tycker jag =O

Den varma chokladen var väl uppskattad efteråt =)

Ha de gott, kram =)

vintageretroprinsessa

Mys pys :)

skönt att värmen kommer :=)



Kan ju inte vara ute när det är för kallt ute



ha det fint kram

Petra

Lotta:ja det blev inflykt ;-)kram

Jessica:ja lite varmer idag :-)kram