Lek och bus

Idag har vi varit hemma hos Kristin och Nova.
Det var hur längesen som helst sen vi sågs sist.
Nova har ett stort eget rum att kunna leka i och det tyckte Engla var roligt!
Tjejerna var lite blyga till en början men det skakade dom av sig fort.



Nova är värsta linslusen:-)


Engla hittade en rolig skoter som lät illa och högt!


Dockspisen var oxå populär!


Heeeej :-)


kul med snören :-)



Tack för i dag tjejer!

Nu ligger hjärtat och sover i vagnen
15 minus kallt ute idag brrrrr men solen skiner.
Blir att Thimmy får köra oss till ica kvantum och handla mat senare.
Catharina

Tjena bruden1 Följer din blogg här från jobbet nästan varje dag. Jag blev lika glad som du när jag såg att det verkar gå bra med din mamma. Jag ska hålla tummarna för er.Synd att vi inte fick träffas på jullunchen, men en annan gång kanske.Ha det så jätte bra/Catharina NMV

Mia

Vilkna bustjejer! De ser ut att trivas ihop. :-)

Petra

Catharina:Määäää tjena chefen ;-)jasså har du hitta hit oxå hihi,jo jag blev superglad för mammas framsteg,ja synd ang jullunchen då satt man på hjärtintensiven tyvärr :-(ha d bra själv kram.



Mia:Ja de trivs bra ihop ;-)

vintageretroprinsessa

sötnsarna :=)

snacka om att Engla är lik B :=)



hihiihhihihi

Petra

Jessica:jepp de väldigt lika:-)

Lotta

Vilka söta små flickor, måste vara kul att ha en vän med ett jämnårigt barn =)

Här har vi -9.1 nu, alldeles för kallt tycker jag !! Ha de så gott, kram =)