Livet på en räckmacka.




Gick på stan i blåsvädret  mkt folk och lite plats att fika på,fullt överallt.
Engla somnade gott i vagnen så jag fortsatte att gå runt i lite affärer

Mötte upp Jessica med Kenny utanför gallerian fick en liten grej till mig o Engla :-)så snällt,hon tänker på oss.
Thimmy gick hem för han hade brådis skulle hinna duscha och fixa lite ef sitt gympass.

Jag sprang in på Lundbergs och köpte med mig 3 räckmackor hem
B är på jobbet så han får väl äta sin när det behagar hehe.jobb jobb jobb

shoppade lite kläder till tjejerna


Tights från name it och blus polarn&pyret


långtröja till Alex från name it.


Lika tights till tjejerna från name it!


Igår när B kom hem hade han med sig en överaskning till Engla :-)


nya söta skor från Zara.


2 fina tröjor från Zara Baby.

Det är så fint när pappor oxå kan handla!

vintageretroprinsessa

Meeeen guuud sicka söta skor B hade köpt :)

Helt underbara :)

Fina fynd du gjorde på name it med leggingsarna :)

Kom nyss hem ska fota min shopping hihiihihi ;)





Kraaaaaaaam.





Hoppas Engla gillade napparna hihiihi ;)

Petra

Jessica.japp hon slukade nappen direkt hehe

ja visst va de söta skorna:-)

ok då måste jag kolla vad du shoppat kram