Lördag


Engla klädd i pop från topp till tå.


Goddagens!

Idag har vi minus 12 grader kallt brrrrr....
Men solen skiner på oss och det är så fint.

Har lagt om våra sovtider somnar inte en natt innan kl 03.00
Men vi sover längre på mornarna men inte tillräckligt känner jag så ikväll måste jag lägga mig när Engla somnar.
Har inte sovit bra alls de sista veckorna.

Ska snart åka och hämta Alexandra hos kompis.
sen tar vi dagen som den kommer.

Ha en fin lördag!
Kristin

Ojoj vad sent, jag är alltid super trött på kvällen så om jag ska hålla mig vaken efter 24 måste jag kämpa :) Men min lilla skit vaknar ju mellan 05-06.30 så det är ju inte så konstigt kanske :) Hoppas du/ni snart får in lite nya tider. Det är ju alltid jobbigt när man försöker få till det här med sömen. Kramkram

Anonym

Vad heter Graafs blogg? skulle va kul o läsa :)

Mia

Jisses, vad sent! Så sent skulle jag aldrig palla med. 12-slaget är deadline för mig...längre orkar jag inte. Ha det så gott!

Tess

vilka fina kläder, älskar pop :) byxorna var verkligen läckra :) kram

Petra

Kristin:ne nu ska vi ändra på sovtiderna för snart börjar skolan:-)men Engla vaknar hundra gånger per natt och det eså skönt att få lite egentid då blir det att klockan blir sent:-)kram.



Anonym:hon bloggar för mama!



Mia:haha ok jo men vi sover lite längre på morgonen med.kram



Tess:Tack ja pop har så härliga kläder och fina färger kram