Ny vecka




Barnen sover endast mamman e vaken:-)

Ny vecka nya tuffa tag eller nya sköna tag.

Livet är så härligt när man har småbarn man fylls av glädje blir tankad på så mkt kärlek och lycka.

Engla är ju en del av mitt liv och hon hänger med precis dit jag går!

Jag är så van att ta med mina barn överallt och ser det inte som ngt hinder.

Hoppas på en bättre vecka förra veckan blev det to much syrran åkte in på sjukhus samma dag som morfar skrevs ut

Mamma var ledsen och det måste hon få vara.

Engla slog i huvudet och vi fick åka till akuten

Denna vecka ska vi vara positiva och glada

Jag måste lära mig att inte ta allt personligt eller brytas ned av klumpiga kommentarer  från ens omgivning!

puss mamma Petra
vintageretroprinsessa

GOD morgon på er :)

Har ni för er denna måndag kraaaam :)

Petra

Jessica.Morning:-)vi tänkte gå ut en sväng kraam

Josefine

Ha en bra vecka! Fina tulpaner som piggar upp!

Tess

fina tulpaner! jag bara älskar tulpaner:)

Erika

en sån ram har vi med, så söt är den!

Petra

Josefine:Tack detsamma :-)



Tess:ja tulpaner e så fint.



Erika:ja den serien e fin!